این ماژول برای کار کردن نیاز به Unity 6 و Game Creator 2 دارد.
در عرض چند ثانیه کاتسینهای خود را بسازید! کاراکترها را هدایت کنید، انیمیشنها را اجرا کنید و آنها را بهراحتی با صداگذاری و جلوههای بصری هماهنگ کنید.
این ویدئوی آموزشی سریع را مشاهده کنید!
کامپوننت Dialogue تنها ابزاری است که نیاز دارید!
- همه چیز را در یک ساختار درختی مشاهده کنید.
- هر خط متن نمایش داده میشود.
- از گرههای Choice برای تصمیمگیری بازیکن استفاده کنید.
- از گرههای Random برای ارائه خطوط تصادفی بهره ببرید.
- برای ایجاد مکالمات حلقهای، به خطوط دلخواه پرش کنید.
- با ابزار Sequencing کلیپهای انیمیشن را پخش کنید.
- متغیرها را در متن به کار ببرید.
- بهراحتی صداگذاری اضافه کنید.
دیالوگها و بازیگران
هر خط دیالوگ میتواند توسط یک شیء در بازی ارائه شود.
بازیگران (Actors) امکان تعریف آسانتر گوینده، حالت او (Mood) و اجرای جلوههای خاص مانند صدایهای تقلیدی (Onomatopeyas) یا ذرات (Particles) را فراهم میکنند.
ذخیرهسازی حافظه دیالوگها
بهطور خودکار خطوط گفتهشده و انتخابهای انجامشده را ذخیره کنید. این دادهها را با استفاده از کامپوننت Remember مدیریت کنید.
قاببندی خودکار مکالمات با Multi-Camera Shot
بهترین شات را برای نمایش مکالمه انتخاب کنید. این ابزار بهصورت تصادفی یک شات دوربین از لیستی که دید مستقیم به کاراکترها دارد، انتخاب میکند.
شامل موارد زیر است:
- کد منبع
- مثالها و قالبها








