بازی خود را با قابلیتهای انعطافپذیر RPG در عرض چند دقیقه ارتقا دهید!
ー-----------------------
⚡ با Abilities، وقت طراحی است! ⚡
ー-----------------------
Abilities با تمرکز بر سادگی و انعطافپذیری طراحی شده است. نیازی به کدنویسی نیست! میتوانید منطق دلخواه خود را مستقیماً در پنل تنظیمات (Inspector) اضافه کنید و ایدههای خود را به سرعت نمونهسازی کنید.
این سیستم به راحتی با داراییهای شما قابل تنظیم بوده و به پروژههای شما ادغام میشود.
برای توسعهدهندگانی که به جزئیات علاقه دارند، کدها با دقت طراحی شدهاند تا خوانا، مستند و قابل گسترش باشند. برنامهنویسان از کار با این ابزار لذت خواهند برد.
ابزارهای متنوعی برای اضافه کردن قابلیتهای RPG در بازی شما تنها در چند دقیقه ارائه شده است! برای اطلاعات بیشتر به وبسایت یا مستندات مراجعه کنید.
برای پشتیبانی، لطفاً به سرور Discord مراجعه کنید.
این ماژول نیازمند Game Creator 2 است.
ー-----------------------
※ چه چیزهایی داخل این بسته است؟ ※
ー-----------------------
قابلیتها توسط ۵ سیستم مختلف تعریف میشوند:
❶ سیستم هدفگیری (Targeting System):
به شما امکان میدهد تا نحوه انتخاب اهداف را تعیین کنید.
❷ سیستم فعالسازی (Activation System):
به شما اجازه میدهد نحوه اجرای قابلیت را انتخاب کنید.
❸ سیستم شرایط (Requirement System):
امکان تعریف شرایطی مانند زمان انتظار (Cooldown)، هزینه و سایر محدودیتهای لازم برای اجرای قابلیت را فراهم میکند.
❹ سیستم فیلتر (Filter System):
شرایطی را تعیین میکند که هدف باید برای انتخاب شدن رعایت کند. این ابزار برای حذف خطای دوستانه یا ایجاد اثرات شرطی مفید است.
❺ سیستم اثر (Effect System):
مشخص میکند که قابلیت پس از اجرا چه عملی انجام دهد؛ مانند وارد کردن آسیب، ایجاد انفجار یا شلیک گلوله.
ー-----------------------
همچنین:
این ماژول شامل پرتابهها (Projectiles) و اثرات برخورد (Impact) است که با استفاده از سیستمهای قبلی رفتار خود را تعریف میکنند.
پرتابهها اشیاء متحرکی هستند که هنگام برخورد یک اثر ایجاد میکنند. حرکت و اهداف معتبر آنها به راحتی از طریق پنل تنظیمات قابل سفارشیسازی است.
اثرات برخورد، انفجارهایی هستند که توسط قابلیت یا پرتابه ایجاد میشوند. این اثرات میتوانند به صورت مستقل اهداف خود را محاسبه کنند.
سیستم Reactive Gesture:
این سیستم به شما اجازه میدهد با استفاده از یک پنل اختصاصی، انیمیشنها و جلوههای بصری را با منطق بازی هماهنگ کنید.
هماهنگی کامل با Game Creator 2:
تمام ویژگیها با Game Creator 2 کاملاً سازگار هستند. همچنین پشتیبانی اختیاری برای ماژول Stats نیز وجود دارد.
تمام ماژولهای رسمی Game Creator 2 پشتیبانی خواهند شد و سیستمهای جدید به تدریج برای پشتیبانی از انواع قابلیتها اضافه خواهند شد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به نقشه راه (Roadmap) مراجعه کنید.
ー-----------------------
قابلیتهای چندنفره با استفاده از PHOTON ABILITIES
ー-----------------------








