این ماژول برای کار کردن نیاز به Unity 6 و Game Creator 2 دارد.
با استفاده از سادهترین و قدرتمندترین ابزار، سیستمهای نبرد تنبهتن (Melee) خود را بسازید!
برای هر انیمیشن حمله، مراحل مختلف تعریف کنید، فریمهای کنسل را تعیین کنید و کمبوها و قوانین اجرای آنها را طراحی کنید.
ویژگیها:
- هر مهارت (Skill) بهصورت یک دارایی جداگانه تعریف میشود.
- برای هر حمله، مراحل آمادگی (Anticipation)، ضربه (Strike) و بازیابی (Recovery) را مشخص کنید.
- بهراحتی کمبوها (Combos) بسازید و حملات مهارتی را به یکدیگر متصل کنید.
- واکنشهایی که به نوع حمله دریافتی بستگی دارند را ایجاد کنید.
- حذفهای هماهنگ (Synchronized Takedowns) یا حرکات پایانی طراحی کنید!
- برای هر مهارت، گزینههای حرکتی متعددی تعریف کنید.
- حملات را با استفاده از قوانین تعریفشده در داراییهای سپر (Shield) مسدود یا دفع کنید.
- به حملات جاخالی دهید و افکتهای بصری سفارشی پخش کنید.
- به کاراکترها اجازه دهید در برابر حملات مقاومت (Poise) نشان دهند.
- دارای Input Buffering داخلی برای کمک به حملات بازیکن.
- پیشبینی برخورد بین فریمها برای جلوگیری از حملات شبحگونه.
- امکان قفل کردن روی دشمنان (Lock-on) و جابجایی بین آنها.
- هر تعداد سلاح را در هر زمان استفاده کنید!
شروع کار:
- سلاحها را تجهیز کنید:
- هر سلاح دادههای کمبوی خود را دارد که قوانین و ترتیب اجرای هر مهارت را تعیین میکند.
- تعریف مهارتها:
- مهارتها بهعنوان داراییهایی تعریف میشوند که حملات را نشان میدهند و میتوانند به هم متصل شوند.
- مراحل حمله، انیمیشنهای کنسل، و سایر افکتهای بصری را در ابزار Sequencer طراحی کنید.
- استفاده از ابزارهای ویژوال اسکریپتینگ:
- از ابزارهای Visual Scripting در Game Creator برای تعامل با این ماژول استفاده کنید و سیستم نبرد دلخواه خود را طراحی کنید.
- از حملات آرام و دقیق گرفته تا ضربات سریع و تند!
شامل موارد زیر است:
- کد منبع
- مثالها و قالبها








