این ماژول برای کار کردن نیاز به Unity 6 و Game Creator 2 دارد.
سیستم موجودی (Inventory) مخصوص خودتان را بسازید، با آیتمهای قابل انباشتهشدن، ساخت اشیاء جدید، و تجارت با فروشندگان. همچنین میتوانید تجهیزات را شخصیسازی کنید و به آنها ویژگیها و سوکتهای سفارشی اضافه کنید!
این ویدئو را برای یک راهنمای سریع مشاهده کنید!
آیتمها را بسازید و مشخص کنید که چه نوع شیئی را نشان میدهند:
- به آنها نام، توضیحات، آیکون و نمایشی از شیء درون بازی بدهید.
- ویژگیهای سفارشی تعریف کنید که میتوانند در زمان اجرا تغییر کنند.
- مشخص کنید که چه سوکتهایی دارند تا بتوان آیتمهای دیگر را به آنها متصل کرد.
- آیتمها را Equip (تجهیز) یا Unequip (غیرفعال) کنید و نیازمندیهای استفاده را تعیین کنید.
- برای مصرف آیتمها، نتایج دلخواه خود را ایجاد کنید.
این آیتمها بهسادگی به یک Bag اختصاص داده میشوند، که کامپوننتی برای ذخیره آیتمهاست و میتواند به هر شیء بازی متصل شود.
Bag همچنین یک UI Skin تعریف میکند که برای باز کردن یک رابط کاربری استفاده میشود. بهعنوان مثال:
- باز کردن موجودی بازیکن.
- برداشتن و ذخیره آیتمها از یک صندوق.
- غارت دشمنان شکستخورده.
فروشندگان (Merchants)
فروشندگان کامپوننتهایی هستند که همراه با Bag تعریف میشوند و قوانین تبادل را تعیین میکنند. این کامپوننتها همچنین یک UI Skin برای رابط کاربری معاملات بین دو Bag مشخص میکنند.
پشتیبانی از چندین ارز (Currencies)
این سیستم از ارزهای مختلف پشتیبانی میکند، که هر کدام میتوانند چندین سکه با مقادیر متفاوت داشته باشند.
جدول غنیمت (Loot Tables)
غنیمتها را بهصورت تصادفی تولید کنید و بر اساس درصد وزنی، آیتمها و ثروت را ایجاد کنید.
ذخیره و بارگذاری
سیستم ذخیره و بارگذاری بهصورت پیشفرض پشتیبانی میشود و با اسکریپتنویسی تصویری Game Creator کاملاً یکپارچه است.
شامل موارد زیر است:
- کد منبع
- مثالها و قالبها








