دانلود پکیج Imagine WebAR – Image Tracker

شما اینجا هستید:
رایگان
دانلود پکیج Imagine WebAR – Image Tracker
شناسه
2596
حجم(MB)
18.56MB
تاریخ انتشار
1403/06/03
تاریخ بروزرسانی
1403/06/03
لینک کوتاه

مهم: این پلاگین ImageTracker هنوز با پلاگین WorldTracker سازگار نیست. اما در آینده به دنبال پشتیبانی از تجربیات AR ترکیبی خواهیم بود.

چرا WebAR؟

AR برای وب مناسب‌ترین گزینه برای تجربیات کوچک و بسیار قابل اشتراک‌گذاری است.

دسترسی آسان: فقط کافیست روی یک لینک کلیک کنید یا یک کد QR را اسکن کنید تا تجربه شما آغاز شود. نیازی به دانلود نیست.

بدون هزینه‌های میزبانی

بر خلاف سایر راه‌حل‌های WebAR گران‌قیمت که به اشتراک‌های ماهانه، به‌ازای هر مشاهده یا شناسه برنامه نیاز دارند، با این پلاگین می‌توانید صدها دلار در ماه از هزینه‌های میزبانی AR صرفه‌جویی کنید!

سفیدبرچسب

این پلاگین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تجربیات WebAR خود را مانند هر ساخت Unity WebGL دیگری میزبانی کنند. آن را به دامنه یا وبسایت خود آپلود کنید! کل تکنولوژی در اختیار شماست.

بدون نشانگر

از ردیابی ویژگی‌های طبیعی استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد هر تصویر (با جزئیات کافی) شناسایی و ردیابی شود.

سریع‌تر و دقیق‌تر!!!

در مقایسه با سایر راه‌حل‌های ردیابی تصویر که از کتابخانه‌های متن‌باز مانند AR.js یا A-Frame استفاده می‌کنند، نزدیک به یا در حد راه‌حل‌های ردیابی تصویر شناخته شده در صنعت است.

مملو از ویژگی‌ها!!!

– پشتیبانی از ردیابی همزمان چندین تصویر

– تنها ردیاب تصویر WebAR که استخراج بافت (مثل تجربیات AR کتاب رنگ‌آمیزی) را امکان‌پذیر می‌کند

– نیازی به کامپایل کردن اهداف تصویری در یک وبسایت خارجی نیست. حتی می‌توانید اهداف تصویری را در حین اجرا (در ابتدای صفحه وب) کامپایل کنید.

– نمونه‌های نمایشی برای شروع سریع شما.

خلاصه

این پلاگین به صورت مشابه با سایر پلاگین‌های ردیابی تصویر AR عمل می‌کند، اما برای WebGL طراحی شده است. تنظیم صحنه AR شما فقط چند دقیقه طول می‌کشد (به آموزش نمایشی مراجعه کنید).

پشتیبانی از مرورگرهای اصلی برای دسکتاپ و موبایل. تست شده و روی Chrome، Safari، Edge، Firefox در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها کار می‌کند. تست شده و روی مرورگرهای داخلی در برنامه‌های پیام‌رسانی مانند WeChat، Facebook Messenger و Viber کار می‌کند.

سلب مسئولیت: عملکرد (FPS) عمدتاً توسط [1] توانایی پردازش دستگاه کاربر و [2] پیچیدگی صحنه/بازی تعیین می‌شود. اطمینان داشته باشید، ما تست کرده‌ایم و به 60 FPS روی گوشی‌های جدیدتر و 24-30 FPS روی گوشی‌های قدیمی‌تر دست یافته‌ایم.

نمایش‌ها:

برای امتحان کردن نسخه نمایشی WebGL اینجا کلیک کنید

*می‌توانید اهداف تصویری را از دکمه TARGETS در گوشه بالای سمت راست صفحه دانلود کنید.

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید
    جهت دانلود رایگان ابتدا وارد شوید