Hologress نسخه جدید ابزار خود برای فیت کردن لباسهای سهبعدی روی آواتارهای سهبعدی را برای بازیها، موشن گرافیک و انیمیشن عرضه کرده است.
ابزار جدید فیزیک لباس و بازارچه داخلی
این بهروزرسانی شامل یک ابزار فیزیک لباس جدید و بازارچهای داخلی برای دسترسی به محتوا است که فرآیند فیت کردن لباسها و لوازم جانبی به آواتارهای سهبعدی را سادهتر میکند.
لباس سهبعدی با سهولت بیشتر
MetaTailor خودش را بهعنوان “لباس سهبعدی، بهسادگی” معرفی میکند و به کاربران این امکان را میدهد که لباسهای سهبعدی را به آواتارهای انسانی بپوشانند. این ابزار میتواند لباسها را بین شخصیتها و حتی بین نرمافزارهای مختلف تبدیل کند.
این نرمافزار هر نوع لباس سهبعدی، از جمله محتواهای موجود در فروشگاههای آنلاین را وارد کرده و بهصورت خودکار آن را با هر شخصیت دوپایی فیت میکند. همچنین امکان اصلاح نتایج با براشهای مجسمهسازی و اضافه کردن لوازمی مانند سلاحها وجود دارد.
نرمافزارهای سازگار با MetaTailor شامل Blender، Character Creator، Daz Studio، iClone، Maya، Unity و Unreal Engine 5 میشوند.
فیزیک لباس واقعی و کنترل پویا
یکی از ویژگیهای جدید نسخه 2.0، سیستم فیزیک لباس است که بهطور خودکار دینامیک لباس و لوازم جانبی را اعمال کرده و حرکت طبیعی و ثانویهای برای بخشهای آویزان مانند بندها و لباسهای گشاد ایجاد میکند.
کاربران میتوانند با استفاده از براشهای مخصوص، وزن سطحی برای کنترل دقیقتر حرکت لباس و پوست شخصیت را مدیریت کنند.
بازارچه داخلی و محتوای جدید
نسخه جدید همچنین بهروزرسانی بزرگی در کتابخانه داخلی نرمافزار اضافه میکند که هزاران آیتم جدید را در خود جای داده است. به علاوه، ماهانه حدود 100 آیتم جدید اضافه میشود و به زودی هنرمندان سومشخص نیز میتوانند محتوای خود را در این بازارچه به فروش برسانند.
قیمت و نیازمندیهای سیستمی
MetaTailor تنها برای ویندوز در دسترس است و بهصورت اشتراکی ارائه میشود. حسابهای رایگان امکان استفاده از ویژگیهای پایه و تا 10 خروجی FBX در ماه را دارند.
اشتراک Pro با قیمت 35 دلار در ماه یا 336 دلار در سال عرضه میشود و ویژگیهای پیشرفتهتری مانند خروجیهای نامحدود را ارائه میدهد.










