Chaos Vantage 2.6 را منتشر کرد

شما اینجا هستید:

Chaos Vantage، رندر ریتریسینگ بلادرنگ خود را که برای بررسی صحنه‌های بزرگ V-Ray در پروژه‌های تجسم معماری و جلوه‌های بصری طراحی شده است، به‌روزرسانی کرد.
Vantage 2.6 یک شی آب سطحی جدید، پشتیبانی از شی V-Ray Clipper و بهبود گردش کار برای مواد و دوربین‌ها را اضافه می‌کند.
یک رندر ریتریسینگ شتاب‌دهنده GPU برای بررسی صحنه‌های تولید بزرگ در زمان واقعی
Vantage که برای اولین بار در سال 2020 منتشر شد، یک رندر ریتریسینگ سخت‌افزاری شتاب‌دهنده است که برای بررسی صحنه‌های تولید بزرگ V-Ray در زمان نزدیک به واقعی طراحی شده است.
نسخه اولیه برای تجسم هدف‌گذاری شده بود، اما در سال 2023 Chaos پشتیبانی از رندر کردن مش‌های تغییر شکل، مانند شخصیت‌های متحرک را اضافه کرد و شروع به ارائه Vantage برای کارهای VFX کرد.
Vantage 2.6: ابزارهای جدید برای ایجاد رندرهای برش خورده و سطوح آب
تغییرات کلیدی در Vantage 2.6 شامل پشتیبانی از V-Ray Clipper برای ایجاد رندرهای برش خورده است.
همچنین یک شی آب سطحی جدید برای ایجاد سطوح آب متحرک در صحنه‌ها وجود دارد، با پارامترهایی برای کنترل ارتفاع، فاصله، سرعت و جهت امواج.
این به‌روزرسانی از بافت‌های آب از سایر برنامه‌های Chaos، از جمله Phoenix Ocean Texture و V-Ray Water Map در Maya، SketchUp، Rhino و Revit پشتیبانی می‌کند.
پشتیبانی بهتر از مواد
Vantage 2.6 پشتیبانی از V-Ray Material را گسترش می‌دهد و پشتیبانی از حالت SSS برای شفافیت، برای موادی مانند پوست، موم و مرمر، و حالت Stochastic برای Opacity را اضافه می‌کند.
اکنون همچنین می‌توان هنگام مشاهده یک صحنه در حالت Clay، یک پوشش سیم‌کشی را نمایش داد.
بهبودهای گردش کار دوربین و پشتیبانی از VR
این به‌روزرسانی همچنین کار با دوربین‌ها را که اکنون اشیاء صحنه هستند، بسیار آسان‌تر می‌کند.
این بدان معنی است که آنها در Outliner فهرست شده‌اند و در viewport با gizmoها نمایش داده می‌شوند، که انتخاب و دستکاری آنها را به صورت تعاملی امکان‌پذیر می‌کند.
پشتیبانی از واقعیت مجازی که در Vantage 2.5 معرفی شد، با پشتیبانی Vantage از کنترل‌کننده‌های VR و همچنین هدست‌های VR گسترش یافته است.
قیمت و الزامات سیستم
Chaos Vantage با Windows 10+ و GPUهای AMD، Intel یا NVIDIA سازگار با DXR سازگار است.

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید