DeepMotion SayMotion 2.0: تبدیل متن به انیمیشن های واقع گرایانه با استفاده از هوش مصنوعی

شما اینجا هستید:

شرکت DeepMotion، متخصص در زمینه موشن کپچر با استفاده از هوش مصنوعی، نسخه جدید سرویس هوش مصنوعی تبدیل متن به انیمیشن خود به نام SayMotion 2.0 را معرفی کرده است.

این پلتفرم توانایی تولید انیمیشن‌های کامل بدن را در فرمت‌های FBX، GLB و BVH دارد که می‌توان از آنها در پروژه‌های بازی‌سازی، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، انیمیشن‌سازی یا موشن گرافیک استفاده کرد.

در SayMotion 2.0 با سیستم جدید “Prompt Craft”، می‌توانید داستان‌های کامل را به توالی‌هایی از انیمیشن‌های مرتبط تبدیل کنید.

ساخت انیمیشن‌های دقیق از شخصیت‌های انسانی با استفاده از رشته‌ای از دستورات متنی
SayMotion یک سیستم هوش مصنوعی است که با استفاده از توصیفات متنی کاربران، کلیپ‌های انیمیشنی تولید می‌کند. این نتایج با استفاده از سیستم “inpainting” قابل بهبود هستند که به کاربران اجازه می‌دهد با دستورات متنی بیشتر، انیمیشن‌ها را گسترش، ویرایش یا ترکیب کنند.

این سیستم با شخصیت‌هایی از سایت‌های مدل آماده مانند Mixamo، Sketchfab و TurboSquid کار می‌کند و انیمیشن‌های تولید شده را می‌توان در فرمت‌های FBX، GLB یا BVH برای استفاده در نرم‌افزارهایی مثل Blender یا Maya و موتورهای بازی‌سازی مانند Unity و Unreal Engine خروجی گرفت.

SayMotion 2.0: ساخت سری‌های انیمیشنی هماهنگ با داستان‌ها
SayMotion 2.0 یک سیستم جدید به نام “Prompt Enhancer” معرفی می‌کند که متن ورودی کاربر را به گونه‌ای تبدیل می‌کند که خروجی بهتری از مدل هوش مصنوعی بدست آید.

سیستم “Prompt Craft” نیز برای متن‌های بلندتر این کار را انجام می‌دهد، به‌طوری‌که داستان‌هایی تا 512 کلمه به یک سری منظم از دستورات تبدیل می‌شوند.

این دستورات سپس برای تولید یک سری پیوسته از انیمیشن‌ها استفاده می‌شوند که با آنچه که شخصیت در متن اصلی انجام می‌دهد، هماهنگ است.

گزینه‌های جدید برای ترکیب و ویرایش انیمیشن‌ها
به‌روزرسانی جدید ویژگی “Generative Merge” را معرفی می‌کند که دو کلیپ انیمیشنی را با هم ترکیب می‌کند و با استفاده از یک دستور متنی می‌توان انتقال بین آنها را هدایت کرد.

علاوه بر این، سیستم “inpainting” که قبلاً فقط برای کلیپ‌های تا 10 ثانیه قابل استفاده بود، اکنون از کلیپ‌های طولانی‌تر پشتیبانی می‌کند.

اگرچه SayMotion 2.0 هنوز در حالت بتای عمومی قرار دارد، DeepMotion اکنون قیمت‌گذاری تجاری برای این سرویس معرفی کرده است.

قیمت و نیازمندی‌های سیستم
SayMotion مبتنی بر مرورگر است و باید با هر مرورگر دسکتاپ استانداردی کار کند.

قیمت‌گذاری آن بر اساس اعتبار است، به طوری که تولید هر 10 ثانیه انیمیشن یا انجام یک عملیات ویرایشی، مانند “inpainting” یا ترکیب انیمیشن‌ها، یک اعتبار هزینه دارد.

حساب‌های رایگان که اکنون فقط برای استفاده غیرتجاری محدود شده‌اند، ماهانه 25 اعتبار دریافت می‌کنند.

حساب‌های تجاری پولی بین 15 دلار در ماه یا 108 دلار در سال برای 50 اعتبار ماهانه، و 300 دلار در ماه یا 996 دلار در سال برای 1,000 اعتبار ماهانه هزینه دارند.

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید