پلاگین‌ Machina Fractals، ساخت فراکتال‌های سه‌بعدی در Unreal Engine 5 را ممکن می‌سازد

شما اینجا هستید:

Machina Infinitum با معرفی پلاگین‌های جدید برای Unreal Engine 5، امکان تولید و رندر فراکتال‌های سه‌بعدی قابل انیمیشن را در این موتور بازی فراهم کرده است.

Machina Fractals: Essence

این پلاگین شامل نه فرمول مختلف برای مواد فراکتالی است که برای کاربردهای متنوعی مانند انیمیشن‌های انتزاعی، نمایش‌های زنده، بازی‌ها و محیط‌های واقعیت مجازی طراحی شده است.

  • ویژگی‌ها: امکان تولید و رندر فراکتال‌ها در زمان واقعی با استفاده از مواد قابل تنظیم، شامل شش فرمول ‘Lite’ برای رندرینگ زمان واقعی و سه فرمول ‘Uber’ برای رندرینگ آفلاین.
  • قابلیت‌ها: تنظیم رنگ و فرم، استفاده از پالت‌های رنگی آماده، بافت‌های سه‌پلانه و بافت‌های انتشار، و انیمیشن با استفاده از Sequencer Unreal Engine.
  • پشتیبانی از VR: برخی فرمول‌ها به اندازه‌ای سریع هستند که می‌توانند در محیط‌های واقعیت مجازی استفاده شوند.

Machina Fractals: Mecha

نسخه دوم این پلاگین ویژگی‌های پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • ویژگی‌ها: شش فرمول مختلف، امکان تولید نقشه‌های بافت PBR با استفاده از ورک‌فلاو metallic-roughness و انیمیشن‌های پیوسته در زمان واقعی.
  • قابلیت‌ها: سه سطح مثال VJ و دو الگوی Blueprint برای پروژه‌های VJ، تولید مش‌های تصادف برای بازی‌ها، و ادغام با Houdini و پلاگین Houdini Engine برای Unreal Engine.

Machina Fractals: Ultima

نسخه سوم این پلاگین، علاوه بر ارائه هفت فرمول فراکتالی، یک افکت جدید Kaleido برای ایجاد جلوه‌های بصری شبیه کالیدوسکوپ را معرفی می‌کند.

  • ویژگی‌ها: پانزده سطح مثال و هفت الگوی Blueprint، بدون پشتیبانی از مش‌های تصادف برای بازی‌ها.

توصیه می‌شود از یک GPU NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti و یا GPU با حداقل ۸ گیگابایت VRAM استفاده کنید.

برای جزئیات بیشتر و خرید پلاگین‌ها، به وب‌سایت Machina Infinitum مراجعه کنید.

 

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید